CRA SERRA DEL BENICADELL

AULARIS DE LES LOCALITATS D'AIELO, MONTITXELVO, RÀFOL, RUGAT, SALEM I TERRATEIG

dimecres, 29 d’octubre del 2014

EIXIDA A LA BASTIDA DE LES ALCUSSES (Moixent) i A LA FINCA I BODEGA DE DANIEL BELDA (Fontanars dels Alforins).

    Hem visitat les restes d'una ciutat Íbera en Moixent. El paratge és fantàstic i les restes molt xules:

                                  Atents a les explicacions


 Les vistes dels camps de conreu des del poblat
                  Les restes del poblat
         Dins d'una casa íbera: La cuina i el teler
 
Fent farina i davant del Guerrer

         Visitem una  bodega en Fontanars dels Alforins, i en acabar, ens conviden a un granissat de most que estava superbó!

2 comentaris:

A la/es 30 d’octubre del 2014, a les 10:17 , Blogger Maria José Ferrer ha dit...

PAU CLIMENT: Estic molt content d'haver fet aquesta eixida.

Vidal Alborch:Estic content d'haver fet una eixida a La Bastida de les Alcusses.

Raul Cortell:M´han encantat les vistes que hi havien en Moixent.

Raquel Montagud: M'agradat molt tot el que he vist.

Gisela Beltran: M'ha encantat anar a l'excursió de Moixent i veure les restes dels Íbers.

Natàlia Cànovas: M'ha agradat la reflexió que hem fet hui a la classe.

Patricia Navarro:M'ho he passat molt bé en l'eixida amb els meus amics.

Gerard Miñana: M'ha agradat molt veure coses dels Ibers.

 
A la/es 2 de novembre del 2014, a les 12:32 , Blogger Amparo ha dit...

M´encanta eixa eixida.De segur que ho va-ho passar molt bé. Molt boniques les fotos.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici