CRA SERRA DEL BENICADELL

AULARIS DE LES LOCALITATS D'AIELO, MONTITXELVO, RÀFOL, RUGAT, SALEM I TERRATEIG

dijous, 16 de desembre del 2010

LA POESIA: Ai quin fred que fa!

Al nostre blog som seguidors de dos blogs molt interessants que són Pinzellades al món i Poesia infantil i juvenil on podem trobar il·lustracions i poesies precioses que podem emprar en el nostre treball .
Ahir es va publicar aquest poema. La il·lustració és d'un alumne
Il·lustració d'Andrey
Ai, quin fred que fa!
(Josep Carner)
Ai, quin fred que fa!
tinc les cames enrampades
tinc les mans encarcarades,
tinc el nas fet un glaç...
Si això dura no sé pas...
Ai quin fred que fa!
Jo no el puc pas aguantar.
... 


Etiquetes de comentaris:

1 comentaris:

A la/es 19 de desembre del 2010, a les 22:14 , Blogger Cra Serra del Benicadell. Terrateig ha dit...

Ai, quin fred fa!
Em puja l'aire,
molt més que gelat,
per dins del camal.

Tinc el coll gelat,
perquè la bufanda
se l'emporta
un gran vendaval.

Andrey tens que abrigar millor al teu dibuix, baixa els camals dels pantalos i nuga ben forta la bufanda. Felicitats pel treball. Des de Terrateig, Pere.

 

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici